Strona 1 z 1

PLECIONA PL

: 05 mar 2019, 14:17
autor: radzislaw251
Nie polecam sklepu Pleciona.pl, reklamacja złożona 3 tygodnie temu firma DAM nie naprawia usterek, zwrócili kasę w piątek do sklepu u mnie kasy brak, napisali, że kasę oddadzą w czwartek. Jednym słowem drogo i
brak podejścia do klienta.

Re: PLECIONA PL

: 05 mar 2019, 14:35
autor: Remek
No ja ostatnio zamawiałem ta moją kaczkę i żaby - przynęty na szczupaka i zdziwił mnie czas realizacji zamówienia. Najpierw przez 4 dni cisza później odzew, że zamówienie wyjdzie za kilka dni bo czekają na dostawę. Zamawiałem już tam wcześniej ale takiej obsługi tam nie było. Więc ostatnie zakupy też nie zaliczę do udanych.

Re: PLECIONA PL

: 05 mar 2019, 14:47
autor: radzislaw251
Firma się rozwija, duży bum mało pracowników, i tak wychodzi - jak tak dalej pójdzie to będą pracownicy ale nie będzie zamówień. Każdy KOLOS ma gliniane nogi.

Re: PLECIONA PL

: 05 mar 2019, 16:41
autor: okonhel
Dla mnie taki sklep jest nieuczciwy i nie zamierzam tam kupować. Dlaczego ? A to dlatego że nie handluje się towarem, którego się nie posiada.
Jeśli sklep nie ma towaru to powinien na stronie zaznaczyć który towar/wielkość/kolor towaru jest niedostępny. Tak jest np w sklepie z akcesoriami muchowymi bogdangawlik.pl czy choćby w fishingmart, choć ten ostatni ma też swoje za uszami ale to już na inny temat.

Sam też spotkałem się z tym, że wybrałem towar na stronie pewnego sklepu z akcesoriami muchowymi (10 pozycji) po 2-3 dniach telefon że 4 z nich nie mają (na stronie było że jest) a po kolejnych 2 dniach że nie mają kolejnych 2 pozycji - czyli z zamówienia pozostały 4 - więcej tam nie kupiłem...
Nie może być tak ze sklep przyjmuje kasę za coś, czego nie ma na składzie i oczekują na dostawę. A co będzie jak dostawa nie nastąpi już nigdy? Wtedy zabawa w oddawanie pieniędzy. Tylko że klient traci czas, czasem potrzebuje przynęty na rejs czy zawody i mógł to zrobić w innym sklepie a tymczasem nie zdążył nigdzie kupić przez nierzetelnego sprzedawcę.

Re: PLECIONA PL

: 05 mar 2019, 17:08
autor: radzislaw251
Dokładnie tak jak piszesz, po zakończeniu mojej sprawy poproszę o usunięcie mojego konta. Nie zamierzam nawet kupić tam haczyka, jeszcze jeden aspekt jest taki dzwonisz i odbierają z łaską strasznie mnie to denerwuje. Po prostu tych toreb nie ma za dużo, ale jeszcze znalazłem i to o 100 tańszą więc nie ma tego złego. Ja lubię kupować w sklepach stacjonarnych ale niestety na moim zadupiu nie ma tego za wiele , więcej jest zanęt,karpiówek itp. Ale z Plecioną robimy rozwód !!

Re: PLECIONA PL

: 05 mar 2019, 17:15
autor: okonhel
Fajnie ma rozwiązaną stronę sklep wedkarski.com z Gdyni. Co mają na stanie - wykazują że mają i ile mają sztuk. Jeśli przynęty to też ile w jakim rozmiarze czy kolorze. A jak coś mają w ofercie ale nie mają w sklepie to piszą obok "do 7 dni roboczych" czy do 3 dni w zależności jak często mają dostawy...

Re: PLECIONA PL

: 06 mar 2019, 08:51
autor: Remek
okonhel pisze: 05 mar 2019, 17:15 Fajnie ma rozwiązaną stronę sklep wedkarski.com z Gdyni. Co mają na stanie - wykazują że mają i ile mają sztuk. Jeśli przynęty to też ile w jakim rozmiarze czy kolorze. A jak coś mają w ofercie ale nie mają w sklepie to piszą obok "do 7 dni roboczych" czy do 3 dni w zależności jak często mają dostawy...
Sam pracuje w sklepie internetowym i coś takiego nie ma miejsca. Tak jak mówisz Jacek informacja towar dostępny w 7 dni roboczych i tyle a nie czekam około 10 dni a nie wiem czy te moje kaczki i żaby musza na stawie złapać czy co. Właściciele wrzucają filmiki na youtube i fajnie to rozwijają ale bez dobrej obsługi szybko zamiast Szwecji i szczupaków będą płocie na pobliskim stawku.

Re: PLECIONA PL

: 06 mar 2019, 09:41
autor: okonhel
Niestety handel towarem , którego nie ma się w sklepie jest coraz powszechniejszy. Pamiętasz sprawę wędki Konger Maxim Lancer na szczupaka? Facet wystawił na allegro, na stronie sklepu wykazywał 5 szt. a nie miał żadnej....

Re: PLECIONA PL

: 06 mar 2019, 11:42
autor: LechuT7
okonhel pisze: 06 mar 2019, 09:41 Niestety handel towarem , którego nie ma się w sklepie jest coraz powszechniejszy. Pamiętasz sprawę wędki Konger Maxim Lancer na szczupaka? Facet wystawił na allegro, na stronie sklepu wykazywał 5 szt. a nie miał żadnej....
Z tą wędką było chyba u mnie. Gościu się odezwał po kilku dniach, że nie ma i zaproponował mi tego Troker-a

Re: PLECIONA PL

: 06 mar 2019, 11:45
autor: okonhel
Może faktycznie to u Ciebie było ale Remkkowi też ją polecałem z tego co pamiętam i chyba też się dowiadywał.
A koleś wykazywał że w sklepie ma 5 szt. a nie miał żadnej i miał też aukcję na Allegro - kto zadzwonił do sklepu to koleś mówił ze nie ma ale że proponuje inną i wciskał tą inną.

Re: PLECIONA PL

: 06 mar 2019, 11:48
autor: LechuT7
A odnośnie pleciony to mam dobre doświadczenia bo u nich kupowałem swoje Belly Boat i dostawa była bardzo szybka.
Ale może mi się udało ;)

Re: PLECIONA PL

: 06 mar 2019, 12:57
autor: okonhel
Dostałeś szybko bo mieli belly w magazynie. Remek niemiał tyle szczęcia - nie mieli towaru w magazynie choć na stronie był. Zanim zamówili z hurtowni, zanim dowieziono itp to trochę potrwało.

Re: PLECIONA PL

: 06 mar 2019, 15:11
autor: radzislaw251
Mi zamówienie przyszło szybko, problem polega na reklamacji braku informacji i podejścia do klienta.

Re: PLECIONA PL

: 07 kwie 2019, 08:42
autor: Arunio1
Koledzy. Na wielu forach ten sklep ma kiepskie opinie. Ja też chyba raz w nim coś zakupiłem i jedynie anse były że przesyłka ciut opóźniona. Ale przy zakupach warto mieć opinie innych na uwadze.

Re: PLECIONA PL

: 19 kwie 2019, 07:37
autor: radzislaw251
Ten sklep, to ma tylko dobrą reklamę, reszta szkoda pisać, fakt jest taki, że ciężko o dobrego pracownika w dzisiejszych czasach, może to być jakieś usprawiedliwienie.

Teraz znalazłem sklep RED PIKE , inne standardy obsługi ,dobry kontakt i zapewnienie właściciela, że przy reklamacjach od razu zwracają towar jeżeli go posiadają, jeżeli nie to zwracają gotówkę, a reklamacje rozwiązują sami między producentem a sklepem.

Re: PLECIONA PL

: 13 cze 2019, 11:06
autor: radzislaw251
Pleciona Pl się ogarnęła i po 30 dniach odesłali mi wędkę z uznaną reklamacją , połamana szczytówka , jednak nie naprawiali a oddali nowy kij. Także jakiś mały plusik ode mnie dla nich się znajdzie.